Wyjazd na rybki 2015

Strona 1 z 2 1, 2  Next

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down

Re: Wyjazd na rybki 2015

Pisanie by Moris on Sob Maj 02, 2015 3:03 pm

jak w mailu:
Witam państwa jak zwykle zanim zaczne zaproponuje żebyt kolorkami pisać
Pisze w sprawie wyjazdu na rybki proponuje okolice weekendu 8-9 sierpnia 2015 i teraz tak: czy ktoś by chciał jechać we środe czy wtorek - w sensie wcześniej (4-5). Bo jak już mówiłem ja pracuje w czwartek do 14 - 15 godziny i wtedy bym mógł jechać a jak wcześniej to wezme czwartek wolny a że we środe do nocy robie to i środe bym wzioł, we wtorek nie pojechałbym do suwałk i takim oto sposobem byłbym wolny od rana we wtorek Smile Czy są chętni żeby jechać wcześniej? (Piątek biorę wolne na bank) Z tego co rozumiem Kura bedzie brał piątek i ewentualnie poniedziałek wolny czyli dojechałby we czwartek późno?. Jak reszta?
Krupek cały sierpień wolny?
Olszewski rozumiem ze te wesele masz tydzień wcześniej?
Edwin kiedy do stanów lecisz?
Silver wolne w robocie dadzą?
kogoś pominołem ? kogoś bierzemy ?

Teraz kwestia miejsca: Czy jedziemy w to samo miejsce czy coś zmieniamy w tym roku ? Są plusy i minusy bo z jednej strony są ryby i napewno połowimy z drugiej strony mały pomost i sporo ludzi może być. Co myślicie?
PS. Tabeli na rozpiskę kto ma ile majtek wziąć i skarpetek przyjdzie czas ... ;P
avatar
Moris
Admin

Posts : 40
Join date : 02/05/2015

Zobacz profil autora http://rybki2016.forumpolish.com

Powrót do góry Go down

Re: Wyjazd na rybki 2015

Pisanie by silver0 on Sob Maj 02, 2015 3:48 pm

Witam
Ja mogę wziąć wolne czwartek, piątek więc środa wieczór mogę jechać, wcześniej nie bardzo nie dostanę urlopu.
Co do miejsca to mamy z.namy itp. nie zaszkodzi aby każdy spróbował coś znaleść i może wybierzemy.

Jeszcze może się zastanówmy czy jechać autem i np przyczepkę ? Wszystko się zmieści i można całą grandą jednym autem
avatar
silver0

Posts : 10
Join date : 02/05/2015

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Wyjazd na rybki 2015

Pisanie by Moris on Pon Maj 04, 2015 10:21 pm

A krupek ma rocznice ślubu 9 czyli w niedziele. Raszta coś napisze ?
avatar
Moris
Admin

Posts : 40
Join date : 02/05/2015

Zobacz profil autora http://rybki2016.forumpolish.com

Powrót do góry Go down

Re: Wyjazd na rybki 2015

Pisanie by Moris on Wto Maj 05, 2015 1:36 am

Ze względu na to że Olszewski miał problem z zalogowaniem na forum - każdemu na mail wysłałem login i hasło aktywne. Jak sobie chcecie to możecie pozmieniać hasła albo pozakładać nowe konta (wyłączyłem potwierdzanie tym zjebanym kodem). Każdy ma konto to śmiało pisać możecie. Pozdro
avatar
Moris
Admin

Posts : 40
Join date : 02/05/2015

Zobacz profil autora http://rybki2016.forumpolish.com

Powrót do góry Go down

Re: Wyjazd na rybki 2015

Pisanie by Kurczak on Wto Maj 05, 2015 6:37 am

Po ilosci wyswietlen widze ze chyba forum (post) jest publiczne/y. Mam racje?
Wypowiem sie dzis po robocie bo w dlugi weeend nie bylo jak
avatar
Kurczak

Posts : 25
Join date : 05/05/2015

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Wyjazd na rybki 2015

Pisanie by Moris on Wto Maj 05, 2015 9:56 am

Kurczak napisał:Po ilosci wyswietlen widze ze chyba forum (post) jest publiczne/y. Mam racje?
Wypowiem sie dzis po robocie bo w dlugi weeend nie bylo jak
Nie jest. to moris sprawdza co pół godziny czy coś piszecie.
avatar
Moris
Admin

Posts : 40
Join date : 02/05/2015

Zobacz profil autora http://rybki2016.forumpolish.com

Powrót do góry Go down

Re: Wyjazd na rybki 2015

Pisanie by Kurczak on Wto Maj 05, 2015 10:17 am

Haha, przeciez przychodza powiadomienia emilowe o nowych wiadonosciach. Zluzuj posladki Mor Smile
avatar
Kurczak

Posts : 25
Join date : 05/05/2015

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Wyjazd na rybki 2015

Pisanie by Krupek on Wto Maj 05, 2015 4:13 pm

Wiec tak ten weekend co jest 9 sierpnia to mi nie pasi reszta tak i moge nawet w pon wyjechac pozdro KRUP Smile
avatar
Krupek

Posts : 8
Join date : 05/05/2015

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Wyjazd na rybki 2015

Pisanie by OloTheMan on Wto Maj 05, 2015 7:22 pm

yo proponuje nie 8-9 ;] tak jak juz dawien dawna pisalem to jedyny chyba weekend w sierpniu co mi nie robi, bo mam wesele,,, szybciej nastepny, kolo 15.. ja to bym widzial tak zeby wzial jakis czwartek piatek wolny i na 3 noce,,, szkoda ze 15 wypada w weekend bo to chyba czerwona kartka ;/
gdzie nie wiem, stara miejscowa mi pasi bo ryb najebiemy a o to chodzi, ale huj wie czy tym razem kilka razy wiecej ludzi ni ebedzie na przyklad, trzeba pomyslec, grunt to dograc date a pozniej to juz huj
avatar
OloTheMan

Posts : 3
Join date : 05/05/2015

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Wyjazd na rybki 2015

Pisanie by OloTheMan on Wto Maj 05, 2015 7:25 pm

od razu mowie ze w tym roku juz nnie bedzie czegos takiego ze olszerwski rozklada namiot najpierw i ogarnia temat, wracam do tego co praktykowalem w poprzednich latach czyli od razu zapierrdalam moczyc kija i sie brandzlowac szyjka od piwa !
avatar
OloTheMan

Posts : 3
Join date : 05/05/2015

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Wyjazd na rybki 2015

Pisanie by Kurczak on Wto Maj 05, 2015 7:53 pm

Witam Panów.
Wybaczcie zwłokę (zwłoki) ale poniedziałek był dniem wolnym więc nie właziłem na net.
Na początek muszę pochwalić Morisa że się grzecznie słucha i za radą założył forum. I to jakie: na smartfonie śmiga jak rakieta. Jeszcze nie widziałem tak plynnie chodzacego na komorce forum, serio :*

U mnie się troszke pokomplikowało, bo okazało się ze mam w tym roku do rozdysponowania ... 11 dni urlopu tylko (zacząłęm w połowie marca prace + po Bożym Narodzeniu muszę mieć wolne bo firma nie pracuje) więc jest trochę bryndza.
Teoretycznie nie mam aktualnie jakichś terminów które mi szczególnie pasują lub w ogóle nie pasują.
Miejscówki warto odświeżyć z emaili z zeszłego roku bo naszukaliśmy z Morsem i Silverem tego w cholerę. Może czas na zmianę miejsca? Smile
avatar
Kurczak

Posts : 25
Join date : 05/05/2015

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Wyjazd na rybki 2015

Pisanie by Moris on Wto Maj 05, 2015 11:16 pm

Linki z naszych maili:

https://www.google.com/maps/place/Zelwa/@54.0241083,23.4315741,223m/data=!3m1!1e3!4m2!3m1!1s0x46e0f2ff0cd75421:0x5536a5634ba5e947?hl=pl
http://www.slonecznapolska.pl/na-ryby/jezioro-szelment-wielki---suwalszczyzna-94.htm
http://olx.pl/oferta/wypoczynek-w-domku-letniskowym-las-jezioro-cisza-CID3-ID5cGtd.html
http://ateny.agro.pl/
http://bobrowadolina.manifo.com/
http://www.naszekwatery.pl/kontakt/dzialka_nad_jeziorem_szelment_maly,16
http://mazury.info.pl/kempingi/bogaczewo-sobiepanek/
http://mazury.info.pl/kempingi/trygort/index.html
http://www.naszekwatery.pl/kontakt/pomost_lodka_silnik_gratis_domki,1408
http://mazury.info.pl/kempingi/kwik/index.html
http://www.naszekwatery.pl/kontakt/domki_letniskowe_nad_jeziorem_mazury,663
http://www.naszekwatery.pl/kontakt/wigierska_osada,1325
http://www.naszekwatery.pl/kontakt/domki_letniskowe_nad_jeziorem_orzysz,1931
http://www.naszekwatery.pl/kontakt/domek_nad_jeziorem,2581
http://www.naszekwatery.pl/kontakt/domki_letniskowe_chrzanowo_k_elku,4686
http://www.naszekwatery.pl/kontakt/wigierska_osada,1325
http://www.naszekwatery.pl/kontakt/domki_letniskowe_nad_jeziorem_mazury,663
http://mazury.info.pl/domki/wydminy-d1/index.html
http://www.wersminia.pl/lokalizacja-lowiska-wersminia.html
http://meteor-turystyka.pl/stanicawodna,bienki.html#
Roś:
http://meteor-turystyka.pl/owszanta,guty-rozynskie.html#
http://www.osrodekimionek.pl/domki.html
http://wypoczyneknamazurach.neostrada.pl/index.html
http://www.brzozolasek.dormire.pl/

Edwin kiedy jedziesz do stanów czy nie jedziesz?
No to który weekend 30.07-02.08? czy 13-16.08 bardziej panom odpowiada?
avatar
Moris
Admin

Posts : 40
Join date : 02/05/2015

Zobacz profil autora http://rybki2016.forumpolish.com

Powrót do góry Go down

Re: Wyjazd na rybki 2015

Pisanie by silver0 on Sro Maj 06, 2015 2:00 pm

mi to pasuje i ten i ten ja się dostosuję abym wcześniej wiedział aby zaplanować w robocie i przy budowie aby dany okres zwolnić. Kwestia jeszcze co sądzicie o przyczepce to mogę pokombinować aby wymienić opony w przyczepce którą mam
avatar
silver0

Posts : 10
Join date : 02/05/2015

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Wyjazd na rybki 2015

Pisanie by Moris on Sro Maj 06, 2015 2:10 pm

Przyczepka nie głupia sprawa. Kwestia ilu nas będzie jechać i kiedy. Bo Edwin się nie odzywa to nie wiem czy on w ogóle ma zamiar jechać. Kura jak będzie jechać to pewnie jakoś sam prosto z wawy albo nie wiem jak. To zostaje się nas 4, pierdolnik do przyczepki i śmiało mogę samochód swój brac i jechać - mam Hak ARRRRRRRRR Smile
avatar
Moris
Admin

Posts : 40
Join date : 02/05/2015

Zobacz profil autora http://rybki2016.forumpolish.com

Powrót do góry Go down

Re: Wyjazd na rybki 2015

Pisanie by Krupek on Sro Maj 06, 2015 4:12 pm

A wiec tak najlepiej pasuje mi ten po 9 sierpnia kazdy nastepny weekend
a fure moze od ojca moge pozyczyc i jak jedziemy we 4 to sie zmiescimy bez przypalu
avatar
Krupek

Posts : 8
Join date : 05/05/2015

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Wyjazd na rybki 2015

Pisanie by Moris on Sro Maj 06, 2015 5:09 pm

Krupek napisał:A wiec tak najlepiej pasuje mi ten po 9 sierpnia kazdy nastepny weekend
a fure moze od ojca moge pozyczyc i jak jedziemy we 4 to sie zmiescimy bez przypalu


Tylko sobie tak pomyślałem ze jedziemy w 4 ale wracać może będziemy w 6 ? Ojca fura ma hak ?

Edit: Krupka ojca fura nie ma haka. Więc jaki plan? U mnie, jak by wszystko spakować do przyczepki, śmiało 5 osób wejdzie ale nie 6. Tak jak mówiłem silverowi: Jak będziemy się decydować na jakieś domki w innym miejscu to namioty materace odpadają = WCHUJ miejsca wolnego.
avatar
Moris
Admin

Posts : 40
Join date : 02/05/2015

Zobacz profil autora http://rybki2016.forumpolish.com

Powrót do góry Go down

Re: Wyjazd na rybki 2015

Pisanie by Edwinek on Sro Maj 13, 2015 6:20 pm

Siema,

1.)
Sierpień mi cały pasuje, piątek-niedziela czyli 3dni, we czwartek wyruszam z Waw.
2.)
IMO można zmienić miejscówkę, chociaż byłem 1x to i tak nie złowicie tam większej ryby niż 50 cm czy to się komuś podoba czy nie Smile
avatar
Edwinek

Posts : 21
Join date : 05/05/2015

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Wyjazd na rybki 2015

Pisanie by Moris on Wto Cze 16, 2015 10:59 pm

1. http://allegro.pl/wynajme-domek-letniskowy-na-mazurach-przy-jeziorze-i5436891885.html
2. http://olx.pl/oferta/domek-nad-jeziorem-lodka-pomost-CID3-IDavdgX.html#cdcca06702
3. http://olx.pl/oferta/domek-z-pomostem-CID3-IDasuJf.html#cdcca06702
4. http://olx.pl/oferta/pokoje-lub-domek-w-sniadowie-CID3-IDa7e6h.html#22f04fe9ee
5. http://olx.pl/oferta/domek-letniskowy-na-mazurach-nad-jeziorem-selmet-wielki-wynajme-CID3-ID1mUkT.html#22f04fe9ee


Ostatnio zmieniony przez Moris dnia Pon Cze 22, 2015 6:02 pm, w całości zmieniany 1 raz
avatar
Moris
Admin

Posts : 40
Join date : 02/05/2015

Zobacz profil autora http://rybki2016.forumpolish.com

Powrót do góry Go down

Re: Wyjazd na rybki 2015

Pisanie by Krupek on Wto Cze 16, 2015 11:59 pm

jezeli mam byc wybredny to najbardziej podeszlo mi do gustu 1,2 i 5 Smile
pozdro
avatar
Krupek

Posts : 8
Join date : 05/05/2015

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Wyjazd na rybki 2015

Pisanie by Edwinek on Sro Cze 17, 2015 12:03 pm

5 i blisko i spoko.
Ale jak wybierzecie demokratycznie coś innego to też OK.
avatar
Edwinek

Posts : 21
Join date : 05/05/2015

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Wyjazd na rybki 2015

Pisanie by Moris on Sro Cze 17, 2015 6:09 pm

mi tez 4 i 5 najbardziej
avatar
Moris
Admin

Posts : 40
Join date : 02/05/2015

Zobacz profil autora http://rybki2016.forumpolish.com

Powrót do góry Go down

Re: Wyjazd na rybki 2015

Pisanie by Krupek on Sro Cze 17, 2015 6:58 pm

dobra ja glosuje na 5
avatar
Krupek

Posts : 8
Join date : 05/05/2015

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Wyjazd na rybki 2015

Pisanie by Kurczak on Sro Cze 17, 2015 7:28 pm

Witam.
Mi też najbardziej podoba sie 4 i 5 ze wskazaniem na 5 bo blizej.
A tak w ogole to termin ustalony? Smile
avatar
Kurczak

Posts : 25
Join date : 05/05/2015

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Wyjazd na rybki 2015

Pisanie by Moris on Sro Cze 17, 2015 7:34 pm

Kurczak napisał:A tak w ogole to termin ustalony? Smile

13- 16 sierpień
avatar
Moris
Admin

Posts : 40
Join date : 02/05/2015

Zobacz profil autora http://rybki2016.forumpolish.com

Powrót do góry Go down

Re: Wyjazd na rybki 2015

Pisanie by silver0 on Czw Cze 18, 2015 12:13 pm

No super mi pasuje 5 bo bliżej, natomiast 4 ma fajniejszy pomost Very Happy
u mnie trochę się zmieniło z tym wyjazdem, bo nie dostanę urlopu chyba na 14 i dojechałbym dopiero popołudniu
avatar
silver0

Posts : 10
Join date : 02/05/2015

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Wyjazd na rybki 2015

Pisanie by Moris on Czw Cze 18, 2015 2:38 pm

no to dzwonie jutro pod tą 5. Czyli jedziemy we 4 w czwartek (kura ja olch krup) Edwin z silwerem dojada w piątek?
avatar
Moris
Admin

Posts : 40
Join date : 02/05/2015

Zobacz profil autora http://rybki2016.forumpolish.com

Powrót do góry Go down

Re: Wyjazd na rybki 2015

Pisanie by Krupek on Czw Cze 18, 2015 4:48 pm

si senior Smile
avatar
Krupek

Posts : 8
Join date : 05/05/2015

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Wyjazd na rybki 2015

Pisanie by OloTheMan on Sob Cze 20, 2015 10:48 am

mnie tam wszystko pasuje, od czwartku z rana atakiren, rozumiem ze to juz zalatwione czy nie udalo sie ?

btw jak to szelment wielk to teorytycznie z naszych pozwolen dziala, najgorzej ze mam nieoplacone, ale w takim wypoadku jak to bedzie to, to wykupicc sie oplaca
avatar
OloTheMan

Posts : 3
Join date : 05/05/2015

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Wyjazd na rybki 2015

Pisanie by Moris on Sob Cze 20, 2015 5:32 pm

OloTheMan napisał:
btw jak to szelment wielk to teorytycznie z naszych pozwolen dziala, najgorzej ze mam nieoplacone, ale w takim wypoadku jak to bedzie to, to wykupicc sie oplaca

https://www.google.pl/maps/place/Jezioro+Szelment+Wlk./@54.2252992,22.9765445,11z/data=!4m2!3m1!1s0x46e11c8d7ce84001:0x24f5694128a0790e

https://www.google.pl/maps/place/Jezioro+Selmet+Wielki/@53.8263869,22.4758333,12z/data=!4m2!3m1!1s0x46e1b0bf82ac0f8d:0xd4ed77a6d3b2d818e

tak o.

Co do domku 5 dzwonione było. Ktos zamawiał u niego ten domek, ale nie pamięta czy chcieli od soboty 15 na tydzień czy od niedzieli. Miał zadzwonić do nich. Ja się mam odezwac sie w poniedziałek.
avatar
Moris
Admin

Posts : 40
Join date : 02/05/2015

Zobacz profil autora http://rybki2016.forumpolish.com

Powrót do góry Go down

Re: Wyjazd na rybki 2015

Pisanie by silver0 on Pon Cze 22, 2015 8:50 am

Moris napisał:no to dzwonie jutro pod tą 5. Czyli jedziemy we 4 w czwartek (kura ja olch krup) Edwin z silwerem dojada w piątek?

Tak jest edwin jak ty z dojazdem? bo ja z Białego będę się starał jak najwcześniej się urwać, się wkurwiłem normalnie załatwili mnie w robocie ehh..

Bo może edwin ze mną by sie zabrał?
Jeżeli chodzi o kasę to ja się dorzucam normalnie czy to na zanętę czy to na nocleg 3 doby
avatar
silver0

Posts : 10
Join date : 02/05/2015

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Wyjazd na rybki 2015

Pisanie by Moris on Pon Cze 22, 2015 5:27 pm

silver0 napisał:
Jeżeli chodzi o kasę to ja się dorzucam normalnie czy to na zanętę czy to na nocleg 3 doby

cytuje z OLX: "Oferujemy wypoczynek na min.3 dni,cena 150 zł.(cały domek), za dobę do 4 osób,powyżej 4 osób 200 zł.(domek), za dobę." Myśle że się dogadam żeby za 1 dobe zaplacic 150. Dzisiaj dzwoniłem jeszcze raz tamte osoby chciały od soboty do środy siedzieć... ale to tego właściciela jakas dalsza rodzina miał zadzwonić jeszcze raz do nich i ich nakłaniać do zmiany. Wieczorem ma do mnie oddzwonić. Jak coś to trzeba będzie szukać dalej.


EDIT: Odpisał smsem że od soboty jest zajęte. Więc miejscówka nie wypaliła. Szukamy dalej.
        Dzwonić pod 4? czy coś szukacie dalej?

6. http://olx.pl/oferta/domek-z-pomostem-kobylocha-j-sasek-wielki-CID3-ID2O3vZ.html#f5387d9aed
7. http://www.mazury.pc.pl/domy-i-domki/195-Domek-z-pomostem-nad-jeziorem    dalekoooooo
8. http://www.mazury.pc.pl/domy-i-domki/128-Caloroczny-dom-wypoczynkowy-z-bezposrednim-dostepem-do-jeziora-Tajty
9. http://www.mazury.pc.pl/domy-i-domki/119-Domki-z-bezposrednim-dostepem-do-jeziora
10. http://www.mazury.pc.pl/domy-i-domki/127-Drewniany-domek-nad-jeziorem
11. http://www.mazury.pc.pl/domy-i-domki/84-Domek-letniskowy-nad-samym-jeziorem-Juksty

Już 15 razy edytowałem posta...

CZY DO ORŁA JEDZIEMY I JEBAC TO WSZYSTKO?
avatar
Moris
Admin

Posts : 40
Join date : 02/05/2015

Zobacz profil autora http://rybki2016.forumpolish.com

Powrót do góry Go down

Re: Wyjazd na rybki 2015

Pisanie by silver0 on Wto Cze 23, 2015 12:40 pm

numer 6 - sasek wielki jezioro słabe wg opini na forach, tzn opinia że przełowione, płocie i okonki
numer 7 opinie znalazłem stare, rybki standardowo, jak nad orło a że daleko to raczej odpada
8. kaucja jest więc nie wchodziłbym w to
9. kilka domków jeden pomost etc. wiec może być kupa ludzi obok
10. Ołów można spróbować blisko Orło więc i ryby może są lub jeszcze jest Guber podobno atrakcyjny tuż nad Orłem ale nie mogę znaleźć żadnej miejscówki

Ja bym 10 spróbował chyba że uważacie inaczej to namioty Orło
avatar
silver0

Posts : 10
Join date : 02/05/2015

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Wyjazd na rybki 2015

Pisanie by Moris on Wto Cze 23, 2015 3:06 pm

silver0 napisał:Ja bym 10 spróbował chyba że uważacie inaczej to namioty Orło

Dzwoniłem. Pierwszy wolny termin 16 sierpnia.
avatar
Moris
Admin

Posts : 40
Join date : 02/05/2015

Zobacz profil autora http://rybki2016.forumpolish.com

Powrót do góry Go down

Re: Wyjazd na rybki 2015

Pisanie by silver0 on Sro Cze 24, 2015 8:59 am

ja dowiadywałem się o Orło nie mają narazie żadnych rezerwacji między 13-16.08
przynajmniej wiemy że ryby są
avatar
silver0

Posts : 10
Join date : 02/05/2015

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Wyjazd na rybki 2015

Pisanie by Moris on Sro Cze 24, 2015 10:00 am

silver0 napisał:ja dowiadywałem się o Orło nie mają narazie żadnych rezerwacji między 13-16.08
przynajmniej wiemy że ryby są

No i  myśle ze nie ma co szukać. Chyba że wam się chce bo mi już nie. A z każdym dniem więcej pozajmowanych.
avatar
Moris
Admin

Posts : 40
Join date : 02/05/2015

Zobacz profil autora http://rybki2016.forumpolish.com

Powrót do góry Go down

Re: Wyjazd na rybki 2015

Pisanie by silver0 on Sro Cze 24, 2015 11:12 am

a tak zapytam aby książeczka była ważna to trzeba ją opłacić? czy tylko opłata za łowisko wystarczy?
avatar
silver0

Posts : 10
Join date : 02/05/2015

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Wyjazd na rybki 2015

Pisanie by Moris on Sro Cze 24, 2015 2:06 pm

wydaje mi się ze za łowisko. Olszewski niech się wypowie THE MAN
avatar
Moris
Admin

Posts : 40
Join date : 02/05/2015

Zobacz profil autora http://rybki2016.forumpolish.com

Powrót do góry Go down

Re: Wyjazd na rybki 2015

Pisanie by Kurczak on Czw Cze 25, 2015 8:29 pm

Hej ho rybaki.
Tak odnosnie wyjazdu, to ja w niedziele bede musial z ranca spieprzac, bo mam o 20 samolot, czyli musze sie doczlapac do bialego, wsiasc w obsrasieexpress i dojechac na okolo 18 na Okecie. Nie wiem wiec czy nie bede musial oddzielnej fury wziac (czyli mi im blizej tym lepiej albo zeby polaczenie koleja/pksem bylo).
No i byloby superaszczo zebym nie musial oplacac pozwolenai na rok zeby 3 dni polowic.
Sorki za mala aktywnosc w temacie ale taki mam tu troche mega mlyn ostatnio.
avatar
Kurczak

Posts : 25
Join date : 05/05/2015

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Wyjazd na rybki 2015

Pisanie by Moris on Czw Cze 25, 2015 9:39 pm

Ja na rok nie będę wykupowal pozwolenia na pewno. Mi orło pasuje, bo nie chce mi się już szukac dalej. Jak cos znajdziecie to oczywiście naleze. Ja się poddaje. Może w sierpniu nie będzie dużo osob na orle.
Krupek kołuj fure od ojca bo będzie tak ze z namiotami jedziemy we 4 chyba tak? olcho krup ja i kura. Silver się jakos z edwinkiem dogada i dojadą wiec 2 fury będą wiec ktoś z rana by pojechał w niedziele z kura czy cos bo nie wiem czy jest sens na 3 fury jechać. Ale jak we 3 fury jedziemu to krupek nie musi kolowac furki, ja biore swoja, kura z kims 2 jedzie a silver z Edwinem dojadą trzecią i się zapakujemy. Piszcie jak myślicie. Bo we 4 w moją z namiotami żarciem i wszystkim będzie ciężko myśle.
avatar
Moris
Admin

Posts : 40
Join date : 02/05/2015

Zobacz profil autora http://rybki2016.forumpolish.com

Powrót do góry Go down

Re: Wyjazd na rybki 2015

Pisanie by Kurczak on Pią Cze 26, 2015 10:04 am

Morski, rok temu byles bliski zalatwienia lodki na Orlo. Jesli w tym roku tam pojedziemy to moze odswiez kontakt?
avatar
Kurczak

Posts : 25
Join date : 05/05/2015

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Wyjazd na rybki 2015

Pisanie by Moris on Pią Cze 26, 2015 11:28 am

Powiem tak, rok temu doszli do wniosku ze mamy pontony i ani razu nie poplynąłem na ryby na pontonie bo przy pomoście zanęcane było a gdzie indziej nie. Ja w tym roku biore ponton jeszcze raz. Jak chcecie to z łódką mogę zagadać ale wtedy biore fure swoja z chakiem. Tylko czy ta łódka nam niezbędna ?
avatar
Moris
Admin

Posts : 40
Join date : 02/05/2015

Zobacz profil autora http://rybki2016.forumpolish.com

Powrót do góry Go down

Re: Wyjazd na rybki 2015

Pisanie by silver0 on Pią Cze 26, 2015 1:12 pm

ja również mam hak jakby coś. Jeszcze z tym wyjazdem co do ustaleń kto kiedy i jak bo się może zmienić. Ja jeszcze kombinuje aby mieć 14 wolny, bo tam jest do odebrania za 15 sierpnia dzien wolny.

Uważam że zostajemy z Orło jeżeli ktoś znajdzie inną meijscówkę i godną polecenia to niech wstępnie sprawdzi i wtedy będziemy decydować.

avatar
silver0

Posts : 10
Join date : 02/05/2015

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Wyjazd na rybki 2015

Pisanie by Kurczak on Pią Cze 26, 2015 5:25 pm

Spoko, tak pytam z ta lodka bo nie bylem rok temu i nie wiem ile ludzi bylo. Jesli damy rade w 6 na pomoscie to spoko (btw. pomost odbudowali czy dalej ten maly gowniak?).
avatar
Kurczak

Posts : 25
Join date : 05/05/2015

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Wyjazd na rybki 2015

Pisanie by Moris on Pon Cze 29, 2015 10:22 am

Kurczak napisał: (btw. pomost odbudowali czy dalej ten maly gowniak?).

Silver jak dzwoniłeś nie pytałeś o pomost? Ja widziałem gdzies zdjęcia w internecie z marca to był taki jak wcześniej.
https://www.facebook.com/kormoranorlo/photos/pb.1404900159723533.-2207520000.1435566075./1634109036802643/?type=3&theater tu jest strona Facebook - jak bym miał profil to bym się tam dodał Smile

Edit: BTW. Silver już tam pisze jak widze Smile Silver napisz ze szefo mówił że ma jeszcze jedną część pomostu w stodole i czy by nie zrobili skoro tak mało wody albo że możemy pomóc na miejscu Smile
avatar
Moris
Admin

Posts : 40
Join date : 02/05/2015

Zobacz profil autora http://rybki2016.forumpolish.com

Powrót do góry Go down

Re: Wyjazd na rybki 2015

Pisanie by silver0 on Pon Cze 29, 2015 1:42 pm

A ty do pracy jedziesz czy na odpoczynek ? Very Happy
Pomost standard, ale nei dzwoniłem czy coś będą robić.
Jeżeli chodzi o pomost to przecież są już kozaki gruntowe co będą łowić gruntem Very Happy

I może pomyśleć o tej łódce
avatar
silver0

Posts : 10
Join date : 02/05/2015

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Wyjazd na rybki 2015

Pisanie by Moris on Sro Lip 22, 2015 8:23 am

Witam, zawiadamiam ze nas zapowiedziałem na orle.
avatar
Moris
Admin

Posts : 40
Join date : 02/05/2015

Zobacz profil autora http://rybki2016.forumpolish.com

Powrót do góry Go down

Re: Wyjazd na rybki 2015

Pisanie by Moris on Czw Lip 30, 2015 10:04 pm

Kto jak jedzie kto kiedy może co i jak?
Ja koncze w czwartek o 12 czyli 12.30 mogę jechać jak zrobicie zakupy. Mogę brac samochód.
avatar
Moris
Admin

Posts : 40
Join date : 02/05/2015

Zobacz profil autora http://rybki2016.forumpolish.com

Powrót do góry Go down

Re: Wyjazd na rybki 2015

Pisanie by Edwinek on Wto Sie 04, 2015 4:04 pm

Cholera jasna, który admin mnie wyłączył powiadomienia, że jak nowa wiadomość to mail przychodzi, który zna hasło do mojego konta edwingej ?
Dzięki Krupek za info, będę na piątek na wieczór, jechał blablacarem, pewnie popołudniu.

EDIT by MIGHTY ADMIN: IT WAS MEEEE !!!! Twisted Evil
avatar
Edwinek

Posts : 21
Join date : 05/05/2015

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Wyjazd na rybki 2015

Pisanie by Edwinek on Wto Sie 04, 2015 4:05 pm

O KURWA jaka emotka ;]]]]
avatar
Edwinek

Posts : 21
Join date : 05/05/2015

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Wyjazd na rybki 2015

Pisanie by Edwinek on Wto Sie 04, 2015 5:14 pm

OGŁASZAM KONKURS !!!

Na największą złowioną rybę tego wyjazdu, do pobicia 50 cm LESZCZa.
Wygrany jako nagrodę otrzyma uścisk dłoni mistrza z poprzedniego sezonu Smile.
avatar
Edwinek

Posts : 21
Join date : 05/05/2015

Zobacz profil autora

Powrót do góry Go down

Re: Wyjazd na rybki 2015

Pisanie by Sponsored content


Sponsored content


Powrót do góry Go down

Strona 1 z 2 1, 2  Next

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry


 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach